Gå til innhold

Brun uflod??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen andre her inne som er plaget med litt brun uflod??

Eg har hatt litt i 3-4dager nå - men snakket med lege og lest mye - å det e vist ganske normalt...

Men det e ikke det minste kjekt!!:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig vanlig. Lett å si at man ikke skal bekymre seg, men det stemmer sannsynligvis. Er 5 uker i morgen, og hadde det på samme måte i ei uke, mellom uke 3 og 4. Hadde det slik i sist svangerskap også. Prøv å tenke at det går bra. Hvor langt er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 6uker på vei i dag!

Takk for svar! Tror det er viktig det du sier - må tenke positivt!!!

Men alltid godt å høre fra andre at det er vanlig - og at andre har opplevd det å at det har gått bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det sånn i uke 6 jeg også. Blødde brunt i 1 uke, så jeg kontaktet lege og ble sendt på ultralyd. Der så vi det lille hjertet slå ;o)

Så det er visst veldig vanlig å ha litt "blødning" rundt den uken. Nå er jeg i uke 8 og alt er fortsatt bare bra. Så det går nok bra skal du se, men det er veldig frustrerende når det står på .. Lykke til ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Jeg er og plaget av brunt uflod! Har hatt det i 5dager nå! Ringte til legevakten i dag for å hørre ka de sa. Fikk beskjed om at det var veldig vanlig!! Så lenge jeg ikke hadde vondt i magen og ryggen va det bare til å slappe av. Men måtte komme vist eg begynte å blø mye + vist det kom klumper...

En annen ting hun sa va at eg burde ta det med ro noen dager framover og ikke bære noe tungt!!

Så alt går nok så bra ska du se!!!

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...