Anonym bruker Skrevet 23. desember 2006 #1 Skrevet 23. desember 2006 i går sa han at han skulle ut å møte en kompis, stoler ikke helt på han for tiden, så sjekka tlf hans i sta.. hehe.. viser seg at han har vært ute å møtt en annen kjerring.. ringt å meldt om hvor de skulle møtes... han har drivi å møtt hu en del de siste mnd... helvete jeg er forbanna as... skal på middag til morra hans idag å greier, hu kommer jo seff til spørre om hva som er galt, for jeg har ikke tenkt til å smile å late som om alt er bra..å da skal jeg si rett ut til familien hans at han ikke klarer å holde seg unna andre damer, så i får se hva som skjer. jeg gidder ikke mer assa... eneste som er kjipt er jo at jeg er gravid i uke 27.. men men, heller alene enn å bli bedratt as.. måtte bare få det ut!!
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2006 #3 Skrevet 24. desember 2006 kjipe greier, men er det bare mer enne enn veninne da? du er ikke sjalu og han skjuler det for att han ikke orker konfrantasjoner? men uansett så skal han ikke holde dette skjult da. Jeg synes han kunne tatt litt mere hensyn til deg å dere får jo straks en liten en. Be han skjerpe seg. Håper det bare er yskyldig å att han ikke holder på på si, ellers hadde jeg oså kasta han ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå