Gå til innhold

Ønsker alle dere snille jenter her inne God jul!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper dere alle får en flott jul.

Ser at mange har blitt gravide den siste tiden. Gratulerer så mye til dere! Forstår det også slik at det er mange som skal teste imorgen tidlig. Ønsker dere lykke til! Håper dere får en flott positiv julegave ;-)

Har ikke vært så aktiv her inne den siste tiden. Har ikke orka. Mørketida er temmelig tøff, og jeg er redd jeg bare kommer til å spre negativ stemning om jeg henger her inne for mye. Tror det er bedre jeg bruker tida til å være sammen med venner og med mannen min. Finne på masse gøy, så ikke depresjonen kommer over meg for fullt. Det vil jeg ikke!

Er tilbake når jeg føler meg litt mer positiv ;-)

Skal feire jul her oppe i nord laaaangt borte fra familiene våre (Trondheim og Stavanger), men tror vi skal få det fint for det. Treet er pynta og har vært på posten og henta flere Smartpakker med julegaver og putta dem under treet. Idag skal vi gjøre de siste forberedelsene til morgendagen. Får besøk av en nabo, som også skal feire julen her oppe, langt borte fra familien.

Etter flere dager med mildvær (temperaturen steg fra -10 til +10 i løpet av onsdagen. Det er 20 grader!!!), er nå endelig snøen kommet tilbake, så vi krysser fingrene for at den holder seg så vi får en hvit jul :-)

Igjen: GOD JUL TIL DERE ALLE!!!!

Stor klem fra meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...