Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. desember 2006 #1 Skrevet 23. desember 2006 Ønsker nettopp deg en strålende fin lille julaften:-) Håper den blir som du ønsker og at roen synker inn i deg, så du er helt i vater når du våkner i morgen.....ikke utslitt av stress og bekymringer, eller føler at du skulle gjort så mye mer. Du er unik, du har gjort mer enn nok allerede (det er jeg helt sikker på) og fortjener noen rolige og harmoniske dager. Carpe Diem:-))
Gjest Skrevet 23. desember 2006 #2 Skrevet 23. desember 2006 ha en strålende dag du også =)) roen er ikke her,men kommer vel.er litt for mye igjen å gjøre ennå. å jeg har ikke fått handla inn ennå..tenker det blir stress akkurat det ja...hehe men fra i kveld av,ja da er det ferie og jeg kommer ikke til å gjøre annet enn kose meg noen dager.
Superlis Skrevet 23. desember 2006 #3 Skrevet 23. desember 2006 Ønsker alt godt til deg og:)) Tenker som deg og kjenner meg fornøyd og glad, vi koser oss her hjemme..ungene gleder seg til i morgen,og vi har gjort de kjære tingene som de gjerne vil ha gjort for at det skal bli jul. Har handlet inn siste rest av julemat,levert presanger og tent lys på mormors grav,helt alene.....tok meg god tid lot meg ikke stresse av travle mennesker:))) Ha en strålende jul med alle dine,god jul!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå