Gå til innhold

God morgen! (til dere få som er igjen her inne... ). Hva er planene for lillejulaften da?


Leola

Anbefalte innlegg

Jeg og lillegutt sto opp idag, siden mamsen aldri får sove.

Han fikk Ole Brum julefilm i pakkekalender så nå sitter vi å ser på og koser oss.

Skal få sambo til å vaske over gulvene mens jeg pakker, så reiser vi en besøksrunde før vi drar til mamsen og papsen hvor vi (forhåpentligvis) skal feire jul.

Skal spise mandel i grøten med ene broren min og alle tantebarna mine senere i dag, og i kveld blir det vel tv kos med spekemat, tomatsild og rullepølse! Mmmmmm

 

Ha en fin dag alle sammen! Krysser fingrer for alle som vil føde og som ikke vil føde! jeg hører til i den siste gruppen og skal knipe igjen i 2 dager :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen=)

Det hørtes ut som en koselig start på dagen du og lillegutt hadde. Har ingen barn enda jeg, men håper hun er rett rundt hjørnet,hehe....

 

Samboer sover enda, men idag skal vi ha en GOD frokost. Så skal vi handle siste presangen, og levere ut resten av presangene.

 

Ikveld skal vi slappe helt av å se på tv=)

 

Ha en fin lille julaften alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :) Eller god formiddag blir det vel;)

Jeg og sambo har ligget lenge i senga og slappet av,så spiste vi god frokost.

Etterpå skal jeg til foreldrene mine og pynte til jul og spise god mat:)

Ønsker dere alle en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ihvertfall ikke føde! hehe. prøver å unngå det idag, da jeg vil ha julekvelden sammen med treåringen min. ellers skal vi bare slappe av idag! kjøre ut pakker og se over at julematen er i boks til imorgen. kos dere alle sammen idag jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var oppe tidlig i daag vi også... måtte jo rekke butikken før alle de gamle kommer og tømmer hyllene fordi de tror det er siste gang de rekker å handle i hele sit liv :P

 

ellers sitter jeg bare og ta det rolig... fordi NÅ skal gutten holde seg inni magen min til etter julaften i hvert fall! :)

sitter her, bimmer, chatter og ser på ludvig og solan på tv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...