Gå til innhold

Nå sitter jeg bare stille å ruger


Yana

Anbefalte innlegg

Jeg unngår alt som kan tenkes å sette igang fødselen. Styrer litt på kjøkkenet og leiker med 2 åring ellers beveger jeg meg minst mulig. Heldigvis er det ikke komme flere fødseltegn. Men det ødelegger litt av julestemmninga. Er jeg fortsatt uten tegn til fødsel julaften klokken 18, vil det komme et jippi innlegg fra meg.

 

Flere som fortsatt håper på januar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samma her! Er livredd for å sette i gang noe, så her blir det lite hardt arbeid og nulls sex.

Bare jeg klarer å gå over morgendagen skal jeg være fornøyd. Helst til januar, men BARE ikke i dag eller i morgen!

Sender nok et jippi innlegg om jeg klarer å gå tli 6 i morgen uten å kjenne noe jeg også. Da får jeg dagen sammen med lillegutt og det er det viktigste;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan skrive under på det jeg ja!!!!

For hennes del ønsker jeg og knipe igjen til 1 jan, men ikke 1 min lengerer heller=)

 

 

Skal krysse fingrene for oss jeg,hehe........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre det er flere som bare sitter stille og ruger. Jeg har termin 3 juledag, men skal være fornøyd dersom den lille bare venter til etter morgendagen med å komme.

 

Lykke til alle dere andre også:)

 

Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja men JEG vil ha ut min så dere som holder på å sprekke(hihihi) sleng alle rier og åpninger,fødestøv til bergen og til meg da ..please..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...