Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 Har vært i et forhold som har vart i halvannet år. Det er ikke det at jeg trodde dette kom til å vare livet ut, men jeg var (og er) utrolig glad i mannen. Vi hadde liksom så mye til felles...... Problemet begynte med at han virket så sjalu på barna mine. Mente at jeg skjemte de bort.... aldri prioriterte han. Han hadde vel kanskje rett. Har faktisk f.eksikke gått ut med han siden vi begynte sammen, ikke en kafetur uten barna mine på slep osv....Og med studiene mine blir det jo ikke til at jeg får tid til å bruke tiden på han så mye. Så i dag kom han innom. Skulle hente sakern sine. Fikk sjokk. Bare tre dager siden han spurte om vi skulle forlove oss.... og om vi skulle ha barn etter jeg er ferdig å studere. Og så to dager før jul. Vi hadde jo planer for julen... Men kommer sikkert over det....... en gang... Måtte bare få det ut. Kan ikke ringe til familie og venner nå så sent på kvelden;) Dere får ha god jul
Andrea05 Skrevet 25. desember 2006 #2 Skrevet 25. desember 2006 stakkar deg. kan ikke annet enn og sende deg en klem jeg...
mitsjo Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 ja...slikt er jo typisk da. Er ikke lett heller det der å komme in i en "ferdigpakke" heller da. Ikke alle holder det ut. Jeg oplevde det samme en gang for 6 år siden og vet hvordan han kunne ha følt seg men det rettferdiggjør det ikke på noen måte. Kan tenke meg du fikk sjokk etter en slik vending. stakkars deg selvom det er en god stund siden nå. Håper jula var noe bra da i det hele tatt etter dette. Som sagt var det no bra sannheten kom frem her da selvom den ble helt feil. lykke til videre i livet videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå