Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 Er så utroooooolig småforelska for tiden, selv om jeg er gift og har barn er det litt traust og kjedelig i hverdagen og så traff jeg en kjempeflott flørtende mann i svømmehallen. DE knallfine brune øynene, lekent smil og så bare tullet og flørtet han! Det var utrolig deilig med oppmerksomheten og hver gang jeg er der håper jeg å se han og de gangene han ikke er der blir jeg skuffet. Han får meg til å rødme som en tenåring og nå fantaserer jeg om han. Er ganske deilig å bare tenke på hva som kunne skjedd hvis vi hadde latt det skje, men det har jeg ingen planer om. Liker bare denne "hva hvis" tanken og tror den er mye mer spennende enn faktisk å gjøre noe helt konkret. Og det er da ikke utroskap å fantasere?
Gjest Skrevet 23. desember 2006 #2 Skrevet 23. desember 2006 Fantasi er lov! Synes det er helt ok å få opp appetitten ute så lenge man spiser hjemme:) Uten fantasier ville nok de fleste forhold gått til h... innen et par år:)
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2006 #3 Skrevet 23. desember 2006 Jeg tok steget ut jeg ang min fantasi, men historien bak er litt mye tull i mitt forhold å min x mann hadde vært utro mot meg opp til flere ganger. her var fantasien bedre enn virkeligheten skal jeg si. Men er ikke utroskap å fantasere litt da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå