Gjest Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 Siden dette er en livssynsside regner jeg med at folk som er innom engasjerer seg. Derfor vil jeg gjerne invitere dere til å ta en titt på nettsidene til Religionsfrihet i Praksis. Der ligger det artikkelsamlinger og liknende som er relevante i forhold til stat og kirke debatten og formålsparagrafen i skolen. Sidene ligger på www.religionsfrihet.no. Jeg har lært mye om hvordan jeg skal forholde meg til skolens krl-fag der. Siden jeg er medlem av en mindretallsreligion har jeg vært nødt til å opplyse vår grendeskole om at vi faktisk har rettigheter vi også.
Bellinda Skrevet 24. desember 2006 #2 Skrevet 24. desember 2006 Interessant lesning for en tidligere student av religionsvitenskap... Og mamma med barn i KRL-alder, som tilhører en minoritetsreligion også. Vi er muslimer. Jeg har gjort meg en del tanker om KRL, visste du det var fult mulig å få hjemmeundervisning i faget? Jeg vet om flere muslimer som har søkt, og fått det igjennom, og også ett par humanetikere og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå