dritgrei hei hei! Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 Nå er det jul her i huset og det er deilig... jeg har visst blitt snart voksen, for det er jo koselig og ganske ryddig og helt ok her, uten stress og sure miner.... jeg er jo ikke kakkurat ryddesara fra før, mest glad i å sitte i ro jeg, å prate eller se på tv eller noe annet som er fint, rydding er for de andre..... men det er på mystisk vis koselig og fint her nå, uten at jeg er sliten med vondter og slikt, det er jeg så glad for! Nå skal vi feire bursdagen min med biff midt på natten, og det gleder jeg meg VELDIG til:-) Imorgen reiser vi på juleferie litt lenger nord på vestkanten av landet og da blir det bare ro og kos og fine ting - GOD JUL mine kjære gode fine flotte venner! Jeg håper at skilpaddeaksjonen sprer seg, for det er deilig å ikke kjase og mase så veldig! Jeg ønsker dere alt alt godt, håper de som var syke er friske og de som var triste finner roen, og de som er sliten kan sette seg ned med et barn og ei bok på fanget... "Det er jul du har tid til å glemme, til å høre ditt hjerte slå"
Gjest Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 heeei =0) så du er ferdig du ja.ikke jeg,men er kommet lill langt da.til meg å være,hehe.teipa fingrene på handa,så da ble det bedre. kos deg med biffen,og feir dagen =0) ha en kjempefin jul du også =) her er det meldt regn,så jeg fikk ikke julesneen min i år. men vi slipper da å brøyte.det er jo positivt =)) kos dere alle sammen juleklem til deg =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå