Gå til innhold

Møkklei!


hønepøne;-)

Anbefalte innlegg

8 dager på overtid...

 

Ble inspirert av puppetrikset i en tråd lengre ned. Tenkte jeg skulle prøve det nå, selv om jeg egentlig har gitt opp alle kjerringråd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår deg kjempegodt jeg!!!!!!! Har termin om 2 dager og er lei.

 

Ja ta å prøv det der du.......krysser fingrene for at det skal virke=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det hadde vært bra. har hatt noen vanvittige kynnere i dag, så i morra hadde vært bedre enn julaften iallefall!

 

Vi er jo snart alene her inne, alle får jo babyene sine og flytter inn på Din Baby!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt! Jeg har termin idag,og er drittlei selv..så kan forestille meg hvordan det er å være 8 dager på overtid! Også så sakte som tida går..klokka går jo nesten ikke fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alle forsvinner her. Når min fødsel står for døren er det nik bare meg her,hehe......................

 

Gleder meg til vi også er inne på desemberklubben på din baby.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!!!

 

Av ren sympati, skal jeg, hvis jeg føder før desember er omme, holde dere med selskap.

 

Får forresten ganske kraftige kynnere av å ha varm klut på puppene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres godt ut at du ikke har tenkt åforsvinne helt,hehe.............

 

Oisann.....kanskje det er noe i dette kjerringrådet da. Håper de utvikler seg til rier og ikke bare er plagsomme kynnerer.(dem har vi nok av om dagene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg! Men det er kanskje like godt å vente 2 dager til så slipper du unna julaften?

Jeg er livredd for å kjenne noe nå, så jeg sitter bare å spenner meg! he he..

håper han holder seg inne i 2 dager til!

 

Håper du klarer å slappe av nå som det er jul og greier! jeg gleder meg iallefall til å slappe av med familien, å koble ut alt som heter graviditet og baby. Men du skal se at det er da det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DE små kommer vel når de selv har lyst til det, så blir swt julaften eller ikke får vi vel bare ønske dem velkommen til verden.

Sitter selv og venter og håper at han enten kan ha seg ut i dag eller vente til 1. januar... Hehe tiden vil vise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...