Gå til innhold

Så deilig med litt tid

Anbefalte innlegg

Skrevet

for seg selv......

Vært en tur på badet, funnet ut at litt egenpleie er fint å ta seg tid til.Spist god mat, helt alene ved bordet og lest blader.......det er lenge siden det!

Hatt en veldig koselig chatterunde (som vanlig) med phantomet og skrøt av at jeg skulle komme meg i seng.....men.......som vanlig blir det sjelden som planlagt....hehehehe......

Sambo er på guttelag hos kjekke bror, og jeg fikk akkurat melding om at gutta blir storveis underholdt av min far, som forteller mange røverhistorier og sikkert er den mest lykkelige på festen akkurat nå;-))) Herlig det!

Eldstedatter holder mormor med selskap og de putler vel rundt og fikser og ordner tenker jeg. Den mellomste er på overnatting hos en venninne fra Tyrkia og er invitert med på tyrkisk bryllup imorgen!!! Hun gledet seg veldig og var spent, på menneskene, tradisjonene, maten etc og hadde store forventningsfulle øyne da jeg kjørte henne isted:-) Lille prinsessen sover søtt i sengen sin, og jeg, ja hva skal jeg si......har jo fått gjort noe idag, men fremdeles en del igjen........men det tar jeg imorgen;-)) Jadda...........Nekter å la meg stresse........for nå er nemlig skilpadde-aksjonen 2006-07 startet....så det så......vil du værra med så heng på......vi er to allerede ;-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er med !!!! =0)

hørtes herlig ut med litt tid for seg selv.

har fått gjort litt nå.men kjenner jeg er moden for senga.

mye igjen før jeg er ferdig,men men.

eldste var her en tur nå.nr 2 kom endelig hjem.så kanskje han får ordna på rommet,hehe.nr 3og4 er spennville.fikk rydda deres rom i dag,og det tok tid!!! fytti,sier jeg bare....skal pynte der når di har sovna er planen.men vet ikke om det blir.

bruker aldri pynte resten av huset før di er sovna lillejulaften.er en hemmelighet hvordan det blir til julaften.men jeg har lyst å endre den tradisjonen,for jeg blir alltid så sent ferdig.kl blir 4-5 om mårran....

lille gogutten er slåkna for natta.vært våken siden 8 i kveld.var stiv i blikket ja,hehe.

nå har jeg pøuse nok en gang.=) er ennå mørbanka etter at jeg tryna i går,så ting går ikke fort akkurat.

men jeg henger meg på aksjonen jeg...=0)

Skrevet

Tid for seg selv er gull verdt!

Nå er det bare meg og Måka som er hjemme. Bonusbarna er hos mammaen sin for å feire "mini-jul", mannen har tatt med seg junior på siste krampe av noen juleærender...

Jeg har store planer om å gjøre det sterkt i den nystartede aksjonen, så nå satser jeg på s a k t e effektivitet. Har invitert svigers og en venninne til middag her, men har nettopp gitt beskjed om at det blr minst en time forskjøvet....ting tar tid nemlig...*smiler*

Ellers så er treet kommet opp på fot, men ikke pyntet enda. All mat er i hus, alle gavene minus en er pakket inn og merket, huset er ryddig, lysene brenner og julemusikk spilles i bakgrunnen. Kommer noen inn hit nå skjønner de ihvertfall at her "simuleres" det jul for alle penga...

Skrevet

Nå sitter jeg her og puster fornøyd,er i mål!!! Huset er vasket,treet er pyntet,ro og fred i huset..alle er hjemme:) er med på sakteaksjonen,har tatt ting veldig rolig de siste dagene...det blir liksom jul uansett:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...