Gå til innhold

Svarte f.....


vips-77

Anbefalte innlegg

Jeg kommer aldri til å få ut den ungen!!!! Vært to ganger på sykehuset og har bare reist hjem igjen til slutt... Har hatt rier siden kl ett i natt og ikke sovet siden i går, og vannet har begynt å lekke... Men så stopper det opp til slutt, og er plutselig 7 min mellom riene og bare 2 cm åpning!!! Ja ja, da blir det nok julaften på meg!!!! Ååååååååååååååhhhhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, føler med deg! Er så kjedelig å gå sånn uten at det skjer noen ting! Men jeg tror at dersom noen av oss må ligge på føden på julaften så er gleden så stor at vi ikke kommer til å tenke over det (prøver iallefall å trøste meg selv med det:) )

Lykke til iallefall!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off da vips77. Var spent på hvordan det gikk med deg!

Forstår godt du er lei og sliten altså.

Sender over masse fødestøv til deg, slik rien skal ta seg opp og bli skikkelige slik nurket ditt kommer til veren.********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************Lykke til videre=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...