dritgrei hei hei! Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 ja jeg ha- ha -ha -har bursdag... :-)
Babyonboard ;-) Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 GRAAAAAAAAAAAAAAAAATUUUUUUUUUUUUULERER med dagen, vennen!!! Var det ingen som husket det idag??? Huff.... Stooooooooooor klem fra meg
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 Ja deg vil vi gratulere! Alle i ring omkring deg vi står og se nå vil vi marsjere Bukke nikke neie snu oss omkring, danse for deg med hopp og sprett og spring, ønske deg av hjerte alle gode ting og si meg så hva vil du mere - GRAAAAATULERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hipp hurra for dritgrei - hei hei hei!!!! Ha en super bursdag min venn:-)))) Varme og gode klemmer fra oss her:-))
Gjest Skrevet 22. desember 2006 #4 Skrevet 22. desember 2006 atte...HÆPPE BIPPE, KU JU. HÆPPE BIPPE,KUU JUU. HÆPPE BIPPE,KJÆÆÆÆRE DRIT GREI HÆÆPPE BIPPE,KUUU JUUUUU !!!!!!!! (sånn sang æ denj sangen såm lita,hehe) GRATTIS SÅ MYE MED DAGEN DA!!! HURRA HURRA HURRA!!!!!!!!!!! stoooooooor bursdagsklæm fra mæ!!!
ettbarnsmammaen Skrevet 22. desember 2006 #5 Skrevet 22. desember 2006 Gratulerer!!! Høyt våre flagg vi svinger. Hurra! Ja, nå vil vi riktig feste! Dagen er din, og dagen er bra, men du er den aller beste! Se deg om i ringen hvem du vil ta! Dans en liten dans med den du helst vil ha! Vi vil alle sammen svinge oss så gla' og en av oss skal bli den neste! Og hvem er det mon tro?
Karomamma Skrevet 26. desember 2006 #6 Skrevet 26. desember 2006 GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! Dette har jeg ikke fått med meg før, så her kommer en liten forsinket bursdagsklem og hilsen til en dritgrei jente fra
Superlis Skrevet 26. desember 2006 #7 Skrevet 26. desember 2006 gratulerer så masse med overstått bursdag dritgrei!!!!!!!!! Super forsinket hilsen:)))))) Håper dagen ble kjempefin og at du fikk god mat og mange pakker!!!
♥Snulder Skrevet 27. desember 2006 #8 Skrevet 27. desember 2006 Gratulerer!!! Har du tippet inn i 30-årene nå eller?
moderen Skrevet 27. desember 2006 #9 Skrevet 27. desember 2006 Gratulerer med overstått fra meg også!!! Har ikke akkurat vært den mest aktive her inne i disse førjuls- og juledagene, men håper du hadde en kjempefin dag!!! Klem fra
Maud Skrevet 27. desember 2006 #10 Skrevet 27. desember 2006 Gratulerer med overstått. Skjønner at det er flere som feirer seg selv tett innpå jula. Greit å gratulere seg selv, det er lett å bli glemt i alt julestresset.
Gummelillan Skrevet 28. desember 2006 #11 Skrevet 28. desember 2006 GRATULERER MED VEL OVERSTÅTT BURSDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Enn at ingen hadde fått med seg det da!!! Ble du 30?!!!!! Hm, DET må vi feire når sjangsen byr seg. Håper du hadde en kjempefin dag og fikk ALT du ønsket deg!
Urtete Skrevet 29. desember 2006 #12 Skrevet 29. desember 2006 GRATULERER MED DAGEN SOM HAR VÆRT, DRITGREI!!!!!!!! KLEM! )
dritgrei hei hei! Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #13 Skrevet 29. desember 2006 jeg er jo bare 29 ... men neste år, da skal dere få sprette litt korker rundtomkring, for da er det rundt tall i heimen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå