Gå til innhold

da er jeg igang (tror jeg)


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

var på sykehuset for vurdering i dag men de ville ikke sette meg i gang, så nå har lille gutt tydeligvis tatt saken i egene hender.. hehe

 

har 3 mega vonde kynnere pr 10 min, ble strippet i dag og er helt moden så legen trodde han så meg igejnn i løpet av natten el morgen dagen...

 

håper han har rett denne gangen.... for detta er jæsklig vondt og blir bare værre.. har tatt 2 paracet og sittet i dusjen i 30 min nå.. men hjelper ikke:((

 

håper bare det skjer noe mere nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

de ville helst ikke sette igang siden jeg var 1 gangs og siden ungen hadde det bra i magen.. men han strippet meg og nå er det helt jævelig her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mest forran i magen... men merker det bra i ryggen oxo..... magen blir stein hard.. og... fytti fy dette er ikke godt... oxo tenker jeg på at dette skal bli værre:( gud.... har tatt 2 paracett nå og en laaang dusj men hjelper ikke......eneste som hjelper litt er og ligge i foster stilling og puste rolig og tenke på alt annet..

 

oxo gikk resten av slimproppen i stad.. usj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du klarer å puste rolig da, jeg har fått streng beskjed om å ikke spenne kroppen når det er igang!

Men når det blir verre så får du jo komme inn på sykehuset,så kan du få litt smertelindring?

Så spennende dette blir,snart kommer babyen din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg puster rolig men merker at jeg spenner kroppen veldig.. hmmm må jo jobbe MED riene ikke MOT dem fikk jeg beskjed om.. hehe men det er ikke lett altså... når har du termin??

 

er deilig at smertene kommer for da er det ikke lenge til jeg ser junior:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin i morgen jeg,men tror ikke det skjer helt enda!

Jeg fikk ett tips av fysoterapeuten min,om å få noen til å telle baklengs fra 60 til 0 når ria startet. Også å prøve å slappe i hender og kjeven!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krysser fingrene for deg jeg:))håper det skjer noe snart..

 

prøvde og slappe av i hender og kjeve nå, huff... har mest lyst til og vri meg... uææææ-......

 

men klarer og slappe av enda.. så er vel en stumd til jeg behøver og dra el ringe¨

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...