Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 Fikk for en knapp uke siden vite at faren til mine snart to barn har levd ett dobbelliv. Vi har ikke bodd sammen siden eldstemann var baby, allerede da var han utro har jeg nå fått vite. Så var han sammen med denne damen, jeg vet ikke hvor lenge.. Greit nok at han var sammen med henne da vi ikke var sammen, men han har aldri fortalt det til meg. Synest det er rart. Vi har alltid samarbeidet godt om sønnen vår. Før jul i fjor begynte vi å finne tilbake til hverandre. Men vi bodde ikke sammen. Han har bodd i en annen by i 2005, med unntak av sommerferien. Men vi har set hverandre nok til at jeg ble gravid. Da den nyheten slo ned bestemte vi oss for å satse. Vi var på koslelig ferie sammen i sommer og vi har lagt planer om å bygge hus i fremtiden. Flytte sammen skulle vi gjort nå like før jul. Når han kom hjem igjen var han så fortvilet, han tregte litt tid før vi flyttet sammen for godt sa han. Jeg ble forferdelig skuffet og sint og begynte å bli mistenkelig. Så får jeg vite at han har hatt ett kjæreste/samboer forhold til en annen, jeg vet ikke hvor lenge. Hun ringte meg.. da hun ved tilfeldigheter hadde fått vite at han skal ha barn med meg. Han har løyet til henne og. Så nå sitter jeg her da, det første sjokket har lagt seg, nå er jeg bare oppgitt og frustrert. Jeg har hatt sms kontakt med henne.. og hun sier noe og han noe annet.. Han innrømmer forholdet, men sier han vil bryte med henne, men at hun vil ha han fremdeles. Hun sier at han ber på sine knær om at hun må ta han tilbake. Jeg vil ikke ha han, men synest det er frustrerende når han tydligvis lyver. Han er avslørt, hvorfor lyve mer nå???? Hadde behov for å "tømme" meg, ble litt langt...
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2006 #2 Skrevet 23. desember 2006 Han der klarer du deg fint uten. kanjse han velger å bryte opp med henne nå, men hva med neste gang han møter enn annen igjen som han får følleser for eller ønsker å bedra deg med? når han allerde har gjort sånt 2 ganger så tviler jeg ikke på att han vil gjøre det igjen. Tenk på deg selv her å barna, dette klarer du. Du kommer garantert til å treffe en annen som ikke driver sånn som han, å det fortjener du ikke alle menn er drittsekker heldigvis. Men å kaste noe mere tid og sorger på den mannen ville jeg ikke gjort. Selv om du sikert får det tøft å vanskelig en tid, så går det over å heldigvis. Men velger du å la han komme tilbake til deg kan nederlaget neste gang han finner på noe, bli ennå værre enn nå.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2006 #3 Skrevet 23. desember 2006 ser nå att ene steningen kan mistolkes, det jeg mente var att ikke alle menn er drittsekker. Ser ut som jeg har skrevet att alle menn er drittsekker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå