Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 Hei Så nettopp oppi gaveposen fra svigers. Der var det en pakke til den lille og en pakke til min mann. Er vant med fra min familie at gavene alltid er til oss begge etter at vi ble samboere eventuelt får vi en pakke hver (der begge får ca like mye). Hadde ikke blitt forundret om gaven bare var til den lille, men jeg føler meg liksom litt glemt når det er gave til alle utenom meg. I tillegg har jeg i år brukt veldig mye tid og krefter på en flott gave til svigers. Hadde dere blitt skuffet eller overdriver jeg?
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #4 Skrevet 22. desember 2006 Til neste år hadde jeg ikke giddi å kjøpt noe til dem, det hadde jeg overlatt til sambo og latt være opp til ham om han hadde skrevet deg på lappen eller ikke.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 22. desember 2006 #5 Skrevet 22. desember 2006 Skjønner deg veldig godt.. Foreldrene mine kjøper en gave til oss hver, men fra faren til samboeren min så får vi en felles gave og samboeren min får. Men jeg får ingenting.. Bestemoren min kjøper også til samboeren min og hans datter.
Stratos med 3 barn Skrevet 22. desember 2006 #6 Skrevet 22. desember 2006 Hadde nok blitt skuffa ja, men det sier jo mer om de enn om deg! Til dems forsvar; kanskje de er litt rotet i hodet? Har en far som surrer voldsomt med navn forstår du, så fra han har det dukket opp mye snodig i årenes løp. Lært meg å ta hele den siden av fyren med et smil jeg da, men andre reagerer på han.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 22. desember 2006 #7 Skrevet 22. desember 2006 mine foreldre kjøper ikke noe eget tiil min samboer....kjøper gave til oss begge..pluss en gave til bare meg....og en til lillegutt... kanskje gaven han får er noe dere kan dele
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #8 Skrevet 22. desember 2006 Hei - HI her Vi fikk helles gave av dem i fjor. Og det er stort sett fellesgaver jeg er vant med til jul etter jeg ble samboer. Tror ikke hans gave er til meg for det står fra mor og far (de pleier alltid å skrive svigermor/svigerfar på også om det er felles (gjorde i alle fall det sist)). Håper det er noe som kan brukes av begge eller at min gave har gjemt seg hjemme hos dem i en krok. De er søte mennesker og roter ikke, men jeg føler meg litt glemt når det er gave til liten og mannen min, men ikke til meg. Spesielt når det sammenfalt med at jeg har lagt ned mye tid og krefter i deres gave. For meg har julen aldri handlet om dyre gaver, men en lite oppmerksomhet til de som står en nær. Tror det er derfor dette føles litt rart.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #9 Skrevet 22. desember 2006 Når jeg tenker etter har jeg en teori på hva som skjer. I fjor fikk vi en fellesgave av dem + at mannen min fikk en gave bare til seg som var verktøy. Det jeg tror skjer i år er at fellesgaven har blitt erstattet med gaven til den lille mens mannen min fortsatt får sin gave. Det er sikkert noe verktøy. Det kan hende jeg aldri kommer til å bruke det - f.eks om det er vektøy til bilen (som jeg ikke har greie på) - men det er jo på sett og vis et verktøy til familien. Synes godt mitt navn kunne stått på lappen jeg. For selv om det viser seg at gaven er til felles anvendelse så har jo ikke jeg fått noe gave når jeg ikke står på lappen. I gaveposen er det til og med en gave til mine foreldre så jeg blir den eneste som ikke får... Synes det faktisk er litt flaut jeg - det er akkurat som jeg er litt utenfor. Dagens sukk. Er litt sliten og trøtt for tiden og julen er jo en tid for følelser. De løper sikkert litt av med meg...
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #10 Skrevet 22. desember 2006 Skjønner deg godt. Min mamma kjøper aldrig gave til min mann så denne jula sa jeg bare: Vist du ikke gir gave til mannen min så vil ikke jeg ha noen gave heller, da kan du bare glemme og gi gave til noen av oss....Hun sa ikke noe men tror kansje hun ble litt fornærma.
små Skrevet 23. desember 2006 #11 Skrevet 23. desember 2006 Jeg hadde nok blitt litt skuffa...men samtidig, det spør hvordan forholdet til svigers hadde vært. Jeg har et kjempegodt forhold til min svigermor, og hadde hun kun gitt til barna og sønnen sin hadde jeg nok blitt litt småskuffa... hehe.. men kunne aldri trodd hun kunne gjøre noe sånt:P Så jeg syns ikek du overdriver nei..
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2006 #12 Skrevet 23. desember 2006 Har et godt forhold til svigers, men kjenner dem ikke veldig, veldig godt (mannen min er ingen familiemann og jeg må dra han med på besøk til foreldrene sine så de skal få bli kjent med den lille). De er søte og snille, men av og til (på historier min mann forteller) synes jeg de ikke tenker langt nok og ikke forstår at det de gjør/ikke gjør kan såre/skuffe.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2006 #13 Skrevet 23. desember 2006 Jeg har blitt fornærmet om ikke mitt navn hadde stått på lappen.Det har ennå ikke skjedd selv omjeg og mine svigerforeldre ikke er på talefot.
Twig Skrevet 24. desember 2006 #14 Skrevet 24. desember 2006 jeg hadde og blitt veldig skuffet over det, om det var meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå