Eucerin Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 Huff det her var trist, Akkurat blitt alene med dattern min på 15 mnd nå har hun akkurat blitt hentet av pappan sin for å feire jul med han og hans familie.. synes det er skikkelig trist jeg! Men til neste år er det jeg som skal ha hun, å da er kusina hennes blitt et år så det blir nok mye morsommere:) God Jul alle sammen:)
pøber´n & je Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 Det er sånn her og. Har vøri uten unge sia i går. Og får han at 3.dag. Detta er 1.jula uten han, men det må jo bare gå.
Eucerin Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2006 ja det er i grunn bare ltt "egoistisk" Viktigste er jo at hun kan ha et godt forhold med både mor og far Selv om vi ikke passer sammen lenger..
pøber´n & je Skrevet 22. desember 2006 #4 Skrevet 22. desember 2006 Hehe, sant det. Je har fått hatt han dom fyste 2 juleaftnene i livet has, så je ska ikke klaga. Og han er jo så gla i å væra hos faren sin , og han elsker jo hele den delen ta familien, så je veit jo at han ikke kommer te å hyle etter meg ta savn. Og det hjelper det og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå