Gå til innhold

til alle mine modne venner her inne =0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil bare ønske dere

GOD-JUL !!!!

Håper alle blir ferdige med sitt,og at ikke alle er like stressete som meg nå,hehe

kos dere masse,og hils nissen fra meg =)

(vet ikke om jeg har vært snill nok til et besøk i år...knegg)

juleklem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snill har du sikkert vært, men i alle fall flink! Vi har jo fått barn i moden alder og det er litt av en bragd synes jeg som vi kan være stolte av! Så nissen må bare komme til meg, for jeg har vært kjempeflink (og litt snill) he, he.

GOD JUL

Skrevet

God jul til deg og.

Jeg er nesten ferdig nå - fedig pynta i allefall! Har bare igjen å skifte på senger og vaske do/bad! Siste handlinga tar vi på tur til min mor i morgen ;_)- og gubben har jobba inn og tar seg fri i morgen.

Jeg fikk kjempegod hjelp av ei nabojente i dag da- hun så etter ungene mens jeg ryddet og styrte med jultrelys - og ikke minst holdt meg med godt selskap og holdt humøret mitt oppe til til tross for at jeg slet med jultrebelysningen i nesten to timer (i allefall halvannen time hehe)

Hun fortjener i hverfall mange julegaver og besøk av nissen (selvom hun nok er for stor til å tro på ham)

Ikke slit dere ut modenmammaer! Julen kommer uansett.

Sett fra der bøtta nå og dra fram julestasen - en swifferstøvmopp er bra nok! (grønnsåpelukt kan dere få med å sette en skål med grønnsåpe oppå et skap eller no...)

Skrevet

Har ikke begynt engang...........

Men god jul til det for det ;-)))

Klemz

Skrevet

Jeg lover å sende nissen til deg jeg:-)))

Kose deg du også - med alle dine:-))

Juleklem fra hohoho

Skrevet

God Jul til deg også! Her er det nesten ferdig til jul no. Manglar berre juletre, og siste runda med støvsugeren etterpå!, og ei , nei to julegaver.............- og handle inn alt til jul.....- va visst ikkje heilt ferdig likevel...........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...