Gå til innhold

Ble litt bekymret i dag jeg....:(


Lillypia

Anbefalte innlegg

Har hatt en helt utrolig fint svangerskap med null plager omtrent. Er i dag 39+3 og hadde time hos jordmor. Fikk da vite at jeg hadde litt høyt blodtrykk, hun målte det to ganger og var litt lavere gang nummer 2. Og så fant hun litt eggehvite og hvite blodlegemer i urinen. Noen jeg ikke har hatt før. Vet jo det kan komme av utflod, men ble likevel litt redd. Jordmora sa jeg ikke trengte å bekymre meg men likevel kunne passe litt på. Ringe føden dersomn jeg fikk hodepine eller smerter ved ribbeina på høyre side eller hvis jeg fikk mye veske i kroppen.

Vesla hadde også snudd seg helt rundt ila de siste dagene, så der var nok forklaringen på hvorfor hun var helt turbo i går. Hadde nå ryggen mot høyre side. Har ligget motsatt i flere mnd nå. Og hun var kommet litt høyere(!) i bekkenet. Trodde ikke det gikk an jeg når hodet er festet?

jaja, ny legetime på onsdag så håper alt er greit da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner du blir bekymret,men alt er nok bra siden jordmor sier det:) Du får prøve å slappe av,og ringe føden hvis du er usikker på noe!

Kanskje hodet bare var knapt festet?At det er derfor det har skjedd? Jeg fikk først beskjed om at det var festet,så knapt festet,så festet igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for beroligende ord. Tull ahar ligget kjempelenge med hodet ned i vekkenet, men ikke festet. Nå har det vært festet i to uker, godt festet sa hun til og med. Men mente i dag hun hadde beveget seg litt oppover, og at hun letet etter den beste stillingen. men mulig det ikke var så godt festet likevel da....

Du som kjøpte sånne urinsticks, var dte på apotek det da eller? visste ikke slikt gikk an jeg...litt greit å følge med selv også liksom...!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte for proteiner og glukose kostet 200kr for 50 stykk på apotek. Kjøpte det nettopp så det er jo litt bortkasta å ha 50 stykk, men tror ikke de hadde mindre pakninger. Fann rask ut at det er bare prøvene som er tatt litt senere på dagen eller uten en grundig vask først som inneholdt proteiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...