Gå til innhold

Heh...blir satt i gang på julaften jeg.....


LilleMY3

Anbefalte innlegg

Var til samtale med legen i dag. Har søkt om å bli satt i gang p.g.a at far skal reise tilbake til Afghanistan to uker etter termin, og vil jo at han skal være med på fødselen. Hadde håpet å bli satt i gang i dag, siden terminen min var i går. Hadde pakket ferdig bagen og alt ting. Er visst ikke mange som får gjennomslag for å bli satt i gang hvis det ikke er medisinske grunner til det. Men jeg var ganske bestemt under samtalen, og siden jeg hadde nesten 3 cm åpning, så skulle legen jeg snakket med diskutere det med fødselslegen. Han ga gudskjelov sin godkjenning....men fikk da time på julaften kl 11.00. Var ikke det jeg helst hadde håpet på, men det er bedre å bli satt i gang da, enn å føde alene. Så regner med at lillegutt blir født 24. desember. Stakkars han!!

 

Og nå sitter jeg her og er litt spent. Har ikke vært redd for å føde før, men nå kom det jammen litt nerver gitt. Sikkert fordi jeg nå vet at ting skal skje på søndag.

 

Skal forresten få modningsgele. Legen mente det ville gå ganske fort siden jeg var så moden. Håper det da.

 

Så i morgen blir det julefeiring for oss. Meg, samboer og valpen. Blir en litt stusselig jul for far da, som må reise hjem til valpen på julaften, mens jeg ligger på sykehuset. Men tror det skal bli en uforglemmelig jul allikevel jeg. Gleder meg sånn til å få møte lillegutt, som har bodd i magen min i 9 mnd.

 

Lykke til alle dere andre. Både dere som skal settes igang, og dere som venter utålmodige på riene.

 

.....og god jul

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo bra at babyen får komme ut mens faren er hjemme da! Jeg går nå bare her og venter, og kan liksom tenke meg at veene setter i gang på julaften... Men da er du hvertfall mer forberedt på at det skal skje!!

 

Lykke til da!! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du fikk det til da,trygghet å vite at kjæresten din får vært med:) Kjenner fler som har bursdag på julaften og de syns det er helt greit!

Lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra far får være med på fødselen da!!

Kanskje hun kommer ut rettetter tolv, og slipper å ha bursdag på julaften,hehe..........

 

Du får ha lykke til iallefall=)

 

Og god jul til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at du vil det? De kan jo sette deg igang 1. januar hvis ingenting har skjedd, da får du pappa der noen dager. Litt kjedelig å ha bursdag på julaften på grunn av det.

 

Ønsker deg uansett lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...