Jente89 ♥ Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 23.Desember - Lillejulaften Vi spiser julegrøt (risengrynsgrøt) med mandel i, å for den som får mandelen er det en marsipangris. etter dette tar vi inn juletreet å pynter det. 24.Desember - Julaften Vi ser masse masse tegnefilmer, har på oss finklærne, har hendt seg noen ganger at vi drar i kirka, o ikke så er vi hjemme til middag i 17.00 tiden å dessert med åpning av gaver i 20.00 tiden 25.Desember - 1.juledag Vi har julefrokost
Gjest Riga & hippiesnulla 14.10.06 Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 Jeg husker faktisk ikke helt!o.O Ikke feira de siste to jula sammen med mamma, så har ikke alle detaljene i hodet...men jeg kan skrive her igjen om noen dager, for i år blir det endelig julefeiring med mamma igjen!
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 23des - så samles hele familien og spiser god lunsj sammen ..så senere på kvelden pyntes juletreet og gavene legges under treet 24 er det å stå tiiiidelig opp enten for å løpe ned å titte hva som er kommet i strømpen....eller kjøre ut til de og titte,..så spise frokost alle sammen.. så en god del tegnefilm titting...så grøt i 1 tiden med mandel og alt....utlevering av grismarsipan osv så tv i igjen...så ta på pentøy og så middag...med så dessert....kaffe og småkaker står på bordet etter middagen...og vi forflytter oss til selve stuen... så kommer nissen med gaver ...og så får nissen hjelp til resten av gavene..og gavene blir lest opp en etter en... deretter nå alle gavene er pakket opp, skifter vi til pysj hele familien...og vi rigger oss til i loftstuen hvor masse lys er tent og tonn på tonn med snop og digg...så sitter vi og koser oss med filmer og digg resten av kvelden 25 des reiser vi ut på formiddagen og tilbringer dagen hos familien ....så senere julemiddag 2...svineribbe med goood svor ofte leker vi også pakke leken denne dagen..
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 22. desember 2006 #4 Skrevet 22. desember 2006 vi skal pynte juletreet i dag, vi.... 23 desember god frokost hjemme, bare meg og sambo (og lillesnupp, da). utover dagen kommer fler av vennene våres innom for å i god jul, evt bytte gaver. grøt hos tante og onkel kl 16 julemiddag hos mormor og morfar rett etterpå så hjem og kos oss i sofaen, for nå har vi egentlig spist nok for hele jula.... 24 desember (i år) spise hjemmelaget sylte og lefse hos mamma og pappa i 12 tiden. i år er det også karamellpudding... kirken kl 16 middag hos svigers kl 18. vet ikke hvordan det blir, for det er første gang... gruer meg litt.... 25.desember lunch hos svigers men hele familien til moren (jeg er vant til å gå i pysj HELE dagen og bare spise.... i år må jeg ha på klær og spise sammen med andre...) 26.desember lunch hos onkelen til sambo, middag med min familie. sambo skal nok på byn på kvelden... 27.desember mamma har bursdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå