Gå til innhold

Hvordan pleier dere å feire jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

23.Desember - Lillejulaften

Vi spiser julegrøt (risengrynsgrøt) med mandel i, å for den som får mandelen er det en marsipangris. etter dette tar vi inn juletreet å pynter det.

24.Desember - Julaften

Vi ser masse masse tegnefilmer, har på oss finklærne, har hendt seg noen ganger at vi drar i kirka, o ikke så er vi hjemme til middag i 17.00 tiden å dessert med åpning av gaver i 20.00 tiden :)

25.Desember - 1.juledag

Vi har julefrokost

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga & hippiesnulla 14.10.06
Skrevet

Jeg husker faktisk ikke helt!o.O Ikke feira de siste to jula sammen med mamma, så har ikke alle detaljene i hodet...men jeg kan skrive her igjen om noen dager, for i år blir det endelig julefeiring med mamma igjen!^_^

Skrevet

23des - så samles hele familien og spiser god lunsj sammen ..så senere på kvelden pyntes juletreet og gavene legges under treet

24 er det å stå tiiiidelig opp enten for å løpe ned å titte hva som er kommet i strømpen....eller kjøre ut til de og titte,..så spise frokost alle sammen..

så en god del tegnefilm titting...så grøt i 1 tiden med mandel og alt....utlevering av grismarsipan osv

så tv i igjen...så ta på pentøy og så middag...med så dessert....kaffe og småkaker står på bordet etter middagen...og vi forflytter oss til selve stuen...

så kommer nissen med gaver ...og så får nissen hjelp til resten av gavene..og gavene blir lest opp en etter en...

deretter nå alle gavene er pakket opp, skifter vi til pysj hele familien...og vi rigger oss til i loftstuen hvor masse lys er tent og tonn på tonn med snop og digg...så sitter vi og koser oss med filmer og digg resten av kvelden

25 des

reiser vi ut på formiddagen og tilbringer dagen hos familien ....så senere julemiddag 2...svineribbe med goood svor

ofte leker vi også pakke leken denne dagen..

Skrevet

vi skal pynte juletreet i dag, vi....

23 desember

god frokost hjemme, bare meg og sambo (og lillesnupp, da). utover dagen kommer fler av vennene våres innom for å i god jul, evt bytte gaver.

grøt hos tante og onkel kl 16

julemiddag hos mormor og morfar rett etterpå

så hjem og kos oss i sofaen, for nå har vi egentlig spist nok for hele jula....

24 desember (i år)

spise hjemmelaget sylte og lefse hos mamma og pappa i 12 tiden. i år er det også karamellpudding...

kirken kl 16

middag hos svigers kl 18. vet ikke hvordan det blir, for det er første gang... gruer meg litt....

25.desember

lunch hos svigers men hele familien til moren (jeg er vant til å gå i pysj HELE dagen og bare spise.... i år må jeg ha på klær og spise sammen med andre...)

26.desember

lunch hos onkelen til sambo, middag med min familie. sambo skal nok på byn på kvelden...

27.desember

mamma har bursdag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...