mai mammaen til to Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 huff.er virkelig glad for at eg ikke må det.. tror ikke eg hadde klart å konsentrere meg noe særlig på jobb da nei
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 Synes fremdeles at tanken på å begynne å jobbe nå når humlegutt blir 11 mnd er skummel. Huff, kvir meg litt jeg!
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 22. desember 2006 #4 Skrevet 22. desember 2006 Snuppa er 2mnd. på julaften og jeg begynner å jobbe igjen i januar.... Tihi, hele to timer i uken skal jeg jobbe da Er aerobic instruktør og greit å ha noe å gjøre på, god trim + betaling = Ja tak gjerne
Gjest Skrevet 22. desember 2006 #5 Skrevet 22. desember 2006 Det tror jeg må være den beste jobben man kan gå til etter så kort tid! Kos deg du!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #6 Skrevet 22. desember 2006 jeg skal jobbe en uke i januar, og så er jeg arbeidsledig. Da er gutten vår et år da, blir nok kos å gå hjemme litt lenger, så lenge økonomien tåler det....
Karolinesmor Skrevet 22. desember 2006 #7 Skrevet 22. desember 2006 Jeg har jobbet litt nå og da, men premissen har vært at jeg kunne ha med meg min lille snuppelupp....
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #8 Skrevet 22. desember 2006 Jeg ønsker selvfølgelig også å være hjemme, men vi tenger pengene og er bare et par dager i uken - kan da ikke vere så galt?
Da HarViTreUnger Skrevet 22. desember 2006 #9 Skrevet 22. desember 2006 Begynte å jobbe halv tid da lillegutt var 3 mnd. Han gikk da full dag i barnehagen de dagene jeg jobbet og det gikk veldig fint. Bodde i Belgia og der hadde man ikke så mye annet valg enn å komme seg ut i jobb. Selv synes jeg at det gikk veldig greit enda jeg gruet meg endel på forhånd. Hadde mannen min vært hjemme så hadde det vært helt uproblematisk for meg å vende tilbake til jobben. Dersom du synes at det er greit å dra tilbake på jobben så ikke nøl med å gjøre det. Ikke la folk gi deg dårlig samvittighet for det )
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 22. desember 2006 #10 Skrevet 22. desember 2006 Jeg skal ut i en 40 % stilling etter nyttår, da er lillegutt 6 mnd gammel. Gruer meg, men har egentlig ikke noe valg. Blir sikkert litt greit også
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 22. desember 2006 #11 Skrevet 22. desember 2006 Jeg skal begynne jobbe litt etter jul. Da er Mina 4mnd gammel. Blir en kveld i uka og annenhver lørdag..
Gjest Riga & hippiesnulla 14.10.06 Skrevet 22. desember 2006 #12 Skrevet 22. desember 2006 Da jeg blei født hadde mamma bare 3 måneder med permisjon, så hun begynte å jobbe igjen med engang. Hun var alene, og da blei det til at jeg blei sendt til dagmamma. Siden hun amma, og hadde kort vei fra jobben til der jeg var, så kom hun dit i lunsjtida for å amme meg! Hun synes det var veldig trist å måtte begynne å jobbe igjen såpass tidlig, men hun måtte jo. Heldigvis for henne blei det streik det året, så hun fikk litt tid ekstra med meg som baby!:-) Begynte forresten i barnehage da jeg var 1år, eller kanskje tidligere. Jeg selv jobber ikke, men er student og har ikke tatt ut permisjon, så jeg studerer på fulltid. Men jeg har valgt fag som ikke har obligatorisk oppmøte slik at jeg kan være hjemme med snulla mest mulig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå