Gå til innhold

nettsiden med rimlige tøffe mammaklær?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på;o)

Skrevet

Kan anbefale la-vida.no.. Har en serie for gravide, men om denne siden er oppdatert nå vet jeg ikke. Butikken er nyoppstartet i haugesund og de driver med nettsidene nå..

Men mye stilig til billig penge (normale priser) Bukser til 400 ol. Sett andre plasser til 800 og oppover..

Skrevet

www.mammahuset.no

www.motherhood.no

www.mammaogmeg.no (skal slutte med mammaklær, men tror hun har litt igjen på salg)

www.svangerskapet.no

www.laredoute.no

www.hm.no

Du får også en fin oversikt på www.danielsbok.com/linker.php

Skrevet

divax.no eller divax.com? Jeg handlet ihvertfall tre bukser der nettopp. Det tok en måned før klærne kom og du må betale på forskudd.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Anbefaler å ta en titt på krappe.no!

Der er ikke så fryktelig mye å velge mellom, men det er veldig rimelige (i forhold til andre nettsteder) og pene klær! Der finner man også et par flotte selskapskjoler, nå som det nærmer seg 17. mai og greier! :)

Skrevet

anbefaler www.motherhood.com og www.krappe.no

Det koster ikke det hvite ut av øyet, og er mye stilig.

På motherhood.com hadde jeg litt problemer med å velge, for det var så himla mye tøft!!!

Problemet der er tollgebyrene som kommer i tillegg, har bestilt derifra to ganger og fått tollgebyr på 3-400 kroner.

Skrevet

Er enig i at de hadde virkelig mye fint på motherhood.com. Godt tips!

Siden du har bestilt - hvor lang leveringstid er det, og hvordan er størrelsene i forhold til de norske?

Skrevet

NBNBNB: størrelsene er anderledes. De er èn størrelse opp i forhold til norske størrelser. Jeg bestilte mye klær der under forrige svangerskap og endel var for stort. Dersom du er en norsk medium vil jeg anbefale deg å kjøpe small

Skrevet

Takk for tiset! Syntes de hadde så mye fint at jeg allerede har begynt å putte ting i "handlekurven". Men da går jeg sporenstrakt inn og endrer størrelse til small:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...