Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 når dere har hovedomsorgen? uten avlastning fra barnefar? når dere har "vanlig" samvær? eller noe midt i mellom?
2 søte Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 jeg har ikke kontakt m bf og hans familie, så j regner meg som aleneforeldre. men j har en vennine som har masse daglige kontakt m bf og hans familie, og masse avlastning og hjelp derfra. bf overnatter og slikt, og jeg ser ikke akkurat på henne som en alenemor. kun på papir hun er det syns jeg...
znuppeline Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 Alene foreldre når man bor alene tenker jeg......... er det ikke det da??
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #4 Skrevet 22. desember 2006 Jeg regner meg som aleneforelder selv om barnefar har samvær. Han har kun helgesamvær og deltar aldri på noen aktiviteter i det hele tatt. Han er noe jeg vil kalle sirkuspappa.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #5 Skrevet 22. desember 2006 Helt korrekt slik som NAV trygdekontoret sier: Den med mest omsorg er aleneforelder!
pøber´n & je Skrevet 22. desember 2006 #6 Skrevet 22. desember 2006 Aleneforeldre er når man er aleine og ikke har delt omsorg (50/50)
Gjest Skrevet 22. desember 2006 #8 Skrevet 22. desember 2006 Begge deler :-) Den som har den daglige omsorgen for et barn er aleneforelder uansett om den andre har samvær eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå