Urtete Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 Nå er barna sendt til barnehagen, mamman har fått seg en god og rolig frokost (alene....mmmmm.....luksus!), ute regner og blåser det - ingen antydning til snø her. Nå skal jeg prøve å skape litt julestemning i heimen. Med nisser og glitrende "stash" så skal det nok bli jul i år også! Huset er ikke skrubbet overalt i år heller - skitt au, det er rent nok på overflaten! Det er ingen som skal inn i skuffer og skap å sjekke tellekanter og støvnivå allikevel (annet enn meg selv da - og jeg er ikke lettsjokkert..) Skal starte med noe av det kjedeligste jeg vet, nemlig å stryke duker... urk..... Kjenner jeg sliter litt med å komme i gang!:-) Hvorfor strøk jeg ikke dem i november eller oktober eller september? Typisk urtete - alltid ute i siste liten! Men neste år - NESTE ÅR - skal alt være ferdig myyye tidligere! Hehehe, det sier jeg hvert år..... Lærer visst aldri! Håper dere får en fin-fin dag alle sammen! Stress nå ikke for mye - det blir jul uansett! ) Førjulsklem fra
♥Snulder Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 Nei det er sant Urtete... vi lærer aldri! Kjenner stresset sitter godt oppi halsen akkurat nå... Og jeg som kun ønsker meg en stille rolig aften med masse god mat! Det er jul for meg!! Når ribbelukta har fylt hele huset, lysene er dempet og alle stearinlysene tent... da har jeg årets 30 minutter med julestemning! ;=)
Northernlights Skrevet 23. desember 2006 #3 Skrevet 23. desember 2006 Vet du hva min beste venn her i USA er? Antirynkespray! For bomull =) Jeg sprayer duken, strekker litt på den, og vips voila! Helt rynkefri! =) Jeg hater å stryke.....men spraye, det er lett!
Gjest Skrevet 23. desember 2006 #4 Skrevet 23. desember 2006 Jeg hører mange sier at "det blir jul uansett". Da jeg gikk og vasket som en gal i går, tenkte jeg at det er ikke sant! Ikke for mammaene. For alle ANDRE er det sant: Det blir jul uansett, for mammaene ordner det! Og det gjør de uten at noen ser det, hører det eller tenker over det. Nå er JEG en sånn en som skal gjøre at det blir jul uansett. En MAMMA! God jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå