Gå til innhold

Jepp, da har riene kommet!!!


vips-77

Anbefalte innlegg

Faen!! Må bare si det, for nå var jeg så forberedt på overtid, så håper det er i gang nå da at det blir 22 des i stedet for 24....

De varer i ca 40 sek med 5 min mellomrom, og jeg har snakka med føden. De tror jeg enda har god tid og mener jeg skal være hjemme så lenge jeg orker, og det er det jeg vil selv også... Vi bor 3 min fra sykehuset og så da er det ikke noe lang reisevei akkurat...

Sambo ligger ved siden meg og vet ingenting, he he... Lar han bare sove så lenge jeg ikke "trenger han"..

Får gå og ta meg en varm dusj og legge meg i senga og slappe av litt mellom takene tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LYKKE TIL!!!!

KOS DEG MED DEN LILLE NÅR DEN ER UTE ;)

NYT HVERT SEKUND!

IKKE GLEM KAMERAET ;) HEHE

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggrisen deg vips!!

Skulle mer enn gjerne byttet med deg, for jeg ville ikke på overtid i det hele tatt, men jeg sitter nå her... : (

 

Lykke til da! Håper du har fått hvile deg godt før dere drar til sykehuset!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her enda, og dette gjør vondt gitt.... Men fortsatt levelig... siden jeg er førstegangs så tar det nok litt tid dette her ja... Det er 4-5 min mellom og det varer i 45-55 sek så det går sakte men sikkert framover...

Sambo driver og skal frakte sin datter på sfo nå så det er greit å ha en mindre å tenke på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...