Gå til innhold

Mami87 og nydelige Nathalie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kom tildefeldig inn på albumet ditt og titta da igjenom bildene dine.. La merke til hvordan snuppa di lå med hodet, litt på skakke liksom... Sånn lå min mye også, han har nakkeproblemer.. Har dere sjekket henne for det? Vil ikke være frekk eller noe sånt nå altså, bare tekte jeg skulle nevne det itilfelle det er sånn..Håper du ikke syns jeg bryr meg for mye nå!

Jeg hadde aldri trodd at min hadde det, merket det ikke en gang. men fysioterapeuten på HS fant fort ut hvor stiv han faktisk var!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lå også sånn,men han hadde ikke nakkeproblemer.

Veldig vanlig at de små ligger med hode litt skjevt uten at det betyr noen ting,det får ofte en favoritt stilling...

Nå er jo Natalie 8 mnd også så hadde hun hatt nakkeproblemer hadde de sikkert merket det veldig godt.

Ikke meningen og blande meg...

Skrevet

Gjør ingenting at du sier fra :) hadde jo isåfall bare vært hyggelig at noen bryr seg! Men hun har ikke problemer med nakken, var bare sånn hun lå når hun skulle gjøre seg til litt for kamera før hehe. Barn med nakkeproblemer har jo en tendens til å være litt tregere ute i utviklingen, mens snuppa er helt motsatt så hun har ingen som helst problemer :) Hun har ogs sluttet å ligge sånn nå, var mest når hun var mindre å så at mamma kom med kamera hehe :)

Skrevet

Okei, det er bra! Bare kom til å tenke på det fordi det så så likt ut! Har ikke merket så mye til at han er sen enda vi da, heldigvis. Men han er ikke så glad i å ligge på magen da, det er vel det enste.. Men det er han vel ikke alene om heller, går seg vel til uansett. Vi øver litt hver dag vi!

Du får ha en god jul da!

Skrevet

Ja, jeg trodde han bare hadde en yndligsside jeg også, men så var det rutine med fysioterapitime på helsestasjonen og der fant de ut at han nesten ikke kunne ta hodet til høyre, det stoppet opp liksom. Hadde aldri merket det på han jeg, han har aldri gitt utrykk for at det var vondt og han er en baby som ikke gråter så mye, så vi merket det ikke...

Helt i orden at du balnder deg da! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...