Gjest Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 -Lei av at ting ikke blir gjort, Fram til jeg må gjøre det selv. -Lei av å ikke bli tatt på alvor, At alt jeg sier er bare tull. -Lei av å ikke være kjærester lenger, For Datan og TVn er viktigere nå. -Lei av å være en selfølge i ditt liv, En som blir brukt etter behov. -Lei av at du ikke snakker med meg.... Som ting er no, har jeg ingenting å tape, Men det har Babyn vår.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Kjenner meg så utrolig gått igjen, jeg valgte å bryte forholde. men det var ikke lett levde sånn lenge før jeg turte å ta steget. Jeg følte meg så ensom å alene til slutt, det var tøft å vanskelig. For jeg måtte vente for det var alltid noe som var viktigere, tilslutt orket jeg ikke å spørre engang for det såret å hele tiden bli avist.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 Noen ganger er det bedre å være alene hele tiden, enn å være alene i ett forhold.. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2006 #4 Skrevet 25. desember 2006 Akkuratt slik har jeg det og. Er virkelig ulykkelig...........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå