saharas Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Er vel litt sent å spørre om detnå, turen er kjøpt og betalt... Har to barn, en på fem år, en på fem mnd. Ammer henne, får grøt om kvelden. Har noen vært i Marokko? Vi skal til en liten landsby ved kysten, mannen min surfer..skal bo i leilighet. Er litt pysete når det gjelder minsten..tror dere dette går bra? Har dere noen tips?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 jeg var der når minste jenta var noe over 2 år. det gikk helt fint det. du ammer jo den minste så da har han/hun mat:) jenta mi spiste den maten de spiste der. jeg hadde meg meg bleier.ta med deg grøt og du. hun trengte ingen vaksiner eller noe. men dere må kjøpe vann i butikken da det vannet ikke er helt bra for magen vår. var ihvertfall ikke det for oss. og spiser du mye vannmelon der kan du få diare hehe:) men vi spiste masse uansett. ta med solkrem:) men ellers er det helt greit å ta med barn dit:) hva heter byen dere skal til?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Det går helt sikkert kjempefint!! Jeg har vært der 27 ganger, så bare spør om du lurer på noe ) Hvor er det dere skal da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå