Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Hvordan blir det med samvær med barna når far bor i utlandet? Det kan jo umulig bli vanlig samværsrett...Kan han kreve å få barna fløyet til han feks en gang i mnd? (håper ikke det, barna er fem år og fem mnd..) Får han vanlig samværsrett når han ikke bor i Norge? Kan jeg få eneansvar? Trenger svar!
BettyBoob Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Hei! Vet dessverre ikke hvordan det fungerer i praksis. Jeg har selv barn med en utenlandsk mann (australia), og jeg har foreldreansvaret alene. Vi er midt oppi masse krangling, og han klarte å foreslå at gutten vår skulle være 6 mnd her og 6 mnd der! Har aldri hørt noe dummere jeg....stakkars barn, han er da ingen pakke!!!! SKal følge med på tråden, kanskje jeg får vite noe jeg og!
Gjest Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 Du vil få foreldreansvaret alene ja, MEN han har alikavel samværsrett. Spørs hvordan han vil benytte seg av denne. Faren til sønnen min bor i spania, har ikke sett sønnen siden februar. Jeg reiser ned på nyåret så han kan treffe sønnen sin, deler 50-50 på kostnadene. Tviler på at han kan få det igjennom. En 5 mnd gammel beibi kan jo ikke fly alene... Prøv å få en god dialog med faren slik at dere får en privat avtale. Du reise der 2 gangfer i året og han til norge to ganger i året feks. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå