Gå til innhold

noen som er sultne hele tiden?


arithriel

Anbefalte innlegg

Jeg er så sulten- hele tiden!!! Jeg går knapt tre timer mellom hvert måltid og da er jeg skrubbsulten igjen. Har aldri følt meg så sulten før. Noen har det på samme måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe; slik er det her også! "Må" spise for å holde kvalmen i sjakk - det eneste positive er at jeg - som vanligvis er vanvittig sugen på sjokolade - nå bare har lyst på brødskiver og frukt:o) Går sjelden mer enn et par timer mellom hver gang jeg spiser, føler meg sulten støtt.....godt å høre at man ikke er alene:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har det omvendt jeg, veldig dårlig matlyst, men ikke for at jeg er kvalm, men føler meg bare så mett hele tiden..

 

Kanskje fordi jeg er så oppblåst og at magen er så treg som gjør jeg føler meg så mett, aner virkelig ikke.. I dag har jeg bare spist to små pizzastykker, og er ikke sulten, memn føler meg så mett at jeg skal sprekke! Og det er mange timer siden jeg spiste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg en mellomting av dere.... er sulten støtt....og null matlyst....

og jeg hater å være så sulten,for da blir jeg kvalm!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på her ja..... har aldri vært så sulten som jeg er nå! må spise frukt og nøtter hele tiden. Har mistet lyst på fastfood og sjokolade, og bare MÅ ha næringsrik mat. knasker gulerøtter og nøtter og drikker vann til den store gullmedalje føler jeg.... sukk, slitsomt å være så sulten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...