Gå til innhold

Hvem holder til her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Ser det stadig dukker opp noen nick her, men det er så utrolig stille er til hverdags. Da ikek alle har laget seg profil tenkte jeg vi kunen presentere oss selv. Jeg starter:

Jeg er 25 år med ei jente på 3 år. HUn kom til verden 6 uker for tidlig, og vi har vært alene hele veien.Jeg studerer til å bli allmennlærer og har også fra januar et vikariat som mattelærer ved en videregående skole. Vi bor i oppland.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Er ganske stille her inne ja... Jeg er innom å kikker og skriver litt inni mellom, men lite liv ;-)

Jeg er 25 år, har ei jente på 5 år og vi bor litt utenfor Kr.sand :-)

Jeg jobber som tannlegeassistent. Snuppa er 60% hos meg og 40% hos faren, det blir mindre hos han når hun begynner på skolen. :-)

Ha en riktig god jul og et godt nytt år alle sammen! :-)

Skrevet

Helloen

Er alene med tre barn. Har vært alene siden minstn (2 år) kom til, foruten et forhold hvor det nettopp er blitt slutt.. Er også student, og har derfor en hektisk hverdag.

De to eldste er hos faren sin i ferier, mens minstn har nesten null kontakt med faren sin(er nokk best slik).

Ønsker dere en riktig god jul og et godt nytt år

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Jeg holder mest til på barnimagen siden jeg er mest opptatt av det akkurat nå. Alenemor har jeg vært i over 6 år.

Jeg er 28 år, og har en datter på 6 år, en datter på 2,5¨år, og venter nr 3 i april (trolig en jente til :-) ). De har alle tre hver sin pappa og varierende samvær. Eldste er hos faren i ferier, ho på 2,5 har null kontakt, og denne siste får etterhvert annenhver helg ut fra det jeg og pappaen har snakket om. Siste pappa er den eneste jeg regner som oppegående... Jeg jobber som lærer i videregående skole, ca 70%, og har i tillegg noen kroner av overgansstønaden (meget redusert), så føler jeg har grei økonomi. Ellers har jeg som lærer ferier når barna har ferie, men dette må jeg jobbe inn ellers i året, så jeg jobber i praksis full stilling.

Vi bor i Møre og Romsdal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...