Gå til innhold

Noen alenemammer som har termin i august 2007?


Gjest anouschka with Love

Anbefalte innlegg

Gjest anouschka with Love

Hei!

Jeg vurderer å beholde barnet mitt selv om det er slutt med barnefaren. Er det noen i Follo/Akershus som er gravide med termin i august?

Er fremdeles i 'pause' modus. Har ikke tatt noe 100% valg. Han vil jo ikke. Men for meg som snart blir 29 år så er det ikke noe selvfølge å ta abort lenger. Jeg har en sønn på 9 år fra før. Finnes det flere der ute? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg er alene m en jente på et år, er selv 24. Vi bor i Bærum.

Har termin rundt 15 august, og for meg er det ikke noe alternativ m abort, det hadde jeg aldri klart.

De får samme pappa da, rotet meg borti han en sen november kveld... litt dumt ja, men litt greit kanskje også, at de har samme pappa liksom... men ,,, ja...

Det ble slutt da jeg var 3 mnd på vei m snuppa, og jeg vet at vi aldri kommer til å bli sammen igjen, ikke vil jeg det heller, så sånn sett er det jo greit...

Men er ikke bare bare når man har barn sammen!!

 

Hva sier exen din om å bli pappa da??

 

Klem fra oss :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anouschka with Love

Hei du!

Det høres supert ut at de har samme pappa :). Dumt og dumt, folk kan mene så mye om andre, men hadde de vært i situasjon selv så hadde de nok valgt likt som oss andre . Vi må gjøre det som føles rett for oss :).

Han vil ikke ha barn. Skjønner det. Jeg oppdaget at jeg var gravid etter at vi ikke skulle møtes igjen. Men det hadde ikke gjort noen forskjell på oss uansett. Sukk...han er rimelig fortvila, men det er noe som gjør at jeg ikke tar abort. Intuitivt så vil ikke kroppen min. Jeg har tatt abort før, da føltes det veldig riktig. Nå kjennes det ikke rett. På vei til jobb idag tidlig så kjørte jeg plutselig inn i tåke. Da fikk jeg en rar fornemmelse at jeg ikke skulle ta valg ennå. Ta tiden til hjelp liksom. Så jeg avventer dagene da :)

Koselig at dere to jentene har det supert sammen!!

 

Går det greit å samarbeide med han?

 

Klem tilbake fra meg :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...