Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Hører egentlig til inne på 1.trimerster. Er i uke5+5. I går og i forgår kom det bittebitte litt lysebrunt uflod i trusen(veeeeeeeeeldig lite). Er dette normalt?
Sitronelle Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Jeg hadde selv en god del lysebrun utflod på den tiden du er på nå, og det gikk riktig så fint det Dro for sikkerhetsskyld på UL sent i uke 6 for å forsikre meg om at alt stod bra til. Men fikk høre at det kan være normalt. Så lenge det ikke er masse blod og masse smerter i magen så skal alt være bra!!! Går nok så bra så! LYkke til!!! Og god Jul!
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 Ja det er det, ca 1/4 av alle gravide blør i 1.trimester uten at noe er galt, prøv å slappe av du :-)
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Tuuuuuuusen takk for svar! Da slapper jeg mer av! Blir så nervøs over alt det eg lese inne på 1.trimerster.. Tror eg skal holde meg unna den siden fram til eg komme til uke 12! E ikke vits i å gå rundt å bekymre seg unødvendig! Igjen - Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #5 Skrevet 22. desember 2006 Va hos legen idag... 3dager me litt lyst uflod gjorde meg nervøs!!!!! Han sa e va gravid, men kunne ikke si så mye mer.... Enten går alt bra, eller så gjør kroppen seg klar for spontanabort... Enenste eg kunne gjør var å slappe av og ikke stresse - Lettere sagt en gjort! Ska på ny kontroll om 2uker - da får eg vite mer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå