Mamma Mim Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Nå har jeg fått varene fra deg!! Kjempe fornøyd!! Og takk for overraskelsen!! God jul og klem fra
kattpus_Med ny spire Skrevet 26. desember 2006 #2 Skrevet 26. desember 2006 Hei og hopp!!! Vært bare stress her før jul,så jeg har ikke vært innpå her. en godt pakka kom frem da!!! Å fint at du ble fornøyd!!! Jeg fikk litt scrappe ting til jul,så imorgen blir det nok litt scrapping igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå