Gå til innhold

til dere som har termin i januar og til de som har erfaring...!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har det skjedd noe med dere enda har hatt rier allerde jeg.går med 3 cm åpning håper ikke det skjer noe før januar så jeg kniper igjen.noen som har hatt lingnende eller noen som har fått før??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 27 januar, men har ikke hatt en eneste kynner eller noe enda..

Skrevet

har termin 15.jan. Ingen rier, men kynnere hver dag. Tror ikke det skjer noe før tiden. Hodet hadde heller ikke festet seg på siste kontroll på mandag.

Skrevet

forrige gang hadde jeg termin 17 januar.da kom jenta mi 5 dager før tia.denne gangen har jeg termin 2 januar.og jeg har vert mye plaget av sterke kynnere.hodet er ikke festet(ikke forventet heller)men babyen ligger langt nede.tror nok at han kommer før tia ja.blir nok en romjulsbaby her.hva tid er terminen din da?

både leg og jordmor har sagt at muligheten er stor for at han kommer før,i og med at han har sunket så mye og pga kynnere.

Skrevet

hei..har termin 10.januar..har kynnere hver dag jeg da...fysioterapeuten mente det var store sjangser for at hodet er festet iogmed at bekkenet er blitt bedre og at magen er synket såpass ned..skal på kontroll imorgen og det blir derfor ekstra spennende å se om det er festet eller ikke...legen sa forrige uke at hun ikke forventet at det var festet pga at det er andre gangen..har en datter på to og et halvt år...men ligner jeg mamma har det festet seg nå..vi får se...hihi...

=0)

Skrevet

Magen har sunket og hodet er festa. Og sliter veldig med sterke kynnere. Aner ikke om jeg har åpning.. kunne godt tenke meg desember-baby, for er drittlei nå for å si det mildt!! Men har fått klar beskjed av samboer til å knipe igjen til over nyttår. Vet ikke om jeg kan love det altså...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...