Gå til innhold

La han sitte alene på julaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min kommer fra Tyrkia og har bodd i Norge i 4 år nå. Han har feiret jul med Tyrikiske kamerater som har Norske samboere/koner 3 juler nå. Men i år har han ingen planer og jeg tror ikke han har blitt invitert til noen i år. Og jeg synes det er forferdelig trist å tenke på at han skal sitte alene på julaften!!

Barna mine sier at han kan jo komme til oss, men jeg vet ikke ennå! Skal feire julaften her hjemme hos meg med barna, min mor og min bror. Føler at jeg må ta litt hensyn til de også siden vi har jo ikke vært sammen så veldig lenge. Jeg har nettopp fortalt mamma om han og hun jublet ikke akkurat av glede når hun skjønte at min kjæreste var utlending!! Og hun kommer til å "grille" han med spørsmål tenker jeg!

Litt rart kanskje at første gangen min kjæreste skal møte familien så er det på julaften og det blir jo mange timer sammen!

Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har han lyst til da?

Hos oss er det sånn at alle er velkommen :) Mamma er veldig åpen og snill sånn sett, dømmer ingen for hverken det ene eller andre.

Om alle legger godvilja til så får dere det nok kjempe koselig!

Skrevet

Hei Happiness:o)

Han har jo veldig lyst til å være sammen med oss:o) Det har jeg jo skjønt på han.....

Skulle ønske min mor var som din.....sukk! Min er veldig skeptisk på hele forholdet vårt!

Jeg håper at det ville ha blitt koselig, men er redd for at mamma skal gjøre situasjonen ubehagelig med alle spørsmålene sine til kjæresten min! Jeg får snakke med henne og se om vi får til noe her.....vil ikke at han skal sitte alene på julaften.....snufs!

God jul til deg og dine:o)

Skrevet

du, kan henne det gaar bedre enn forventet.. Mine foreldre var saann som din mor, men det gikk over med en gang de fikk hilse paa mannen min og ble litt kjent med ham. De er pr i dag like glad i ham som i meg, og ringer og skriver mld til han ofte.

Skrevet

Tror du ikke moren din vil ha det hyggelig på julaften og begrenser seg litt med sp.mål da?

Sp.mål er ikke nødvendigvis noe negativt! Hun spør jo for å få vite mer, hun er jo nysgjerrig på han da. Ofte så kan det mange tror er 'rasisme' er fremmedfrykt og uvitenhet! Men lurt å snakke med henne først ja så hun er forberedt at han kommer.

Lykke til og håper dere får en fin jul dere og ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...