Gå til innhold

endelig....prinsessa er kommet!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei desemberjenter!

 

Endelig kom prinsessa vår til verden, 5 dager på overtid. Det skjedde lør 16. des kl 2357. Ho var 3470g, 50 cm lang og 36 rundt hodet. (legen som to ganger påsto på ul at ho var 4 kilo tok visst grundig feil...)Fødselen gikk veldig bra, og vi kom hjem fra føden i går. Grua meg veldig til fødselen pga traumatisk førstefødsel for 4 år siden, men kan heldigvis skrive under på at det går MYE bedre andre gangen. Er kjempeglad jeg fikk denne positive fødselsopplevelsen, er ikke i tvil om at hvilken jordmor man får også avgjør mye av fødselsopplevelsen. De to som var innom vår fødsel, var bare helt FANTASTISKE.

 

Masse lykke til til dere som fortsatt venter; husk, den som venter på noe godt.......Og gratulerer så masse til alle de andre som har fått mens jeg har vært borte. Vi ses på DinBaby.com!

 

For de som vil se, har vi begynt å sysle med ei hjemmeside med prinsessa: web.mac.com/redvardsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Oi, snakk om at han legen tok feil da! Godt du fikk en fin fødselsopplevelse, og gratulerer med lille jenta di! Skal inn og kikke på linken din nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...