Gå til innhold

Litt utmeldt av "moden-samfunnet"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke helt meningen med det da, men deler nettverk med naboen. Det har jo vært helt dødt den siste uka, samtidig som han har vært bortreist på jobb. Snakker om uflaks :o(

Jeg får benytte anledningen til å ønske dere alle en riktig fredelig og god jul. Hvil dere nå dere modne, spis god mat og slapp av sammens med små og store.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du, og takk for sist i gangen.... :-)

utrolig koselig å treffe deg altså, vet ikke om jeg har sagt det nok, så da sier jeg det en gang til!

Vi er vel mer eller mindre meldt ut hele gjengen for tida, noen spyr noen vasker noen hoster noen baker og andre løper fra butikk til butikk.... i dag har jeg hatt en GUmmis-lunch, og kjenner at jeg er litt stolt, og dritglad for at det er koselig i huset, og julestemning og alt! hurra meg rundt!

Kjære trollmora, kos deg masse i jula med dine folk, så skal vi i dritgreifamilien kose oss med våre!

god juleklem fra

Skrevet

Kjempe kos å se at det står til liv!! Håper du snart er på nett igjen,som dritgrei sier: er vel mer eller utmeldte hele gjengen nå før jul,men utrolig deilig å stikke innom her av og til og møte alle sammen!! Stor juleklem:)

Skrevet

Takk i like måte Trollmora:-)

Kose deg med dine du også:-))

Skrevet

God jul til deg og! Kos dere masse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...