Gå til innhold

God jul!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer,

Lenge siden jeg har vært inne her nå, men jeg tar meg tid til å sende en hilsen med ønske om en riktig god jul og et godt nytt år.

Nå har jeg på det nærmeste pakket ferdig til meg selv og småen, mens hypersusfaren får pakke sine egne ting i kveld. I morgen setter vi oss på flyet og på julaften er vi fremme på Fiji. Det blir en laaang flytur, først til London, deretter til Sydney med mellomlanding i Bangkok og til sist fra Sidney til Fiji. Det blir spennende å fly så langt med en liten tass, men jeg orker ikke å bekymre meg på forhånd, det får bli som det blir. Vi har bestilt kurv til ham, så forhåpentligvis sover han søtt i den store deler av turen.

Neste lørdag står vi på stranden og lover å elske og ære hverandre for alltid. Jeg gleder meg veldig til bryllupet, jeg er sikker på at det blir superromantisk!

Etter Fiji reiser vi til New Zealand og deretter til Australia. Vi kommer ikke hjem før i slutten av februar, men jeg kommer nok til å stikke innom DiB-sidene når jeg er på nettcaféer for å følge med på hva dere bedriver tiden med.

So long!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så spennende dette blir da!!!!

Ha en riktig god tur, reisen kommer til å gå så fint, med småen sovende i kurven:-)

Og masse masse LYKKE TIL med begivenheten - jeg skulle så gjerne vært der sammen med dere, barbeint i varm sand, og kastet roseblader over dere;-)))

Men, jeg kan jo være med dere i tankene:-))

Kan tenke meg det blir en vakker opplevelse, kjenner jeg blir helt rørt bare ved tanken!!!!!

God Jul og Hipp hurra for dere!!!

Varme klemmer fra

Skrevet

Tenk så fantastisk, en jul og ei tid og en opplevelse der aldri vil glemme.... God god tur, det kommer til å gå så fint, men aller mest - GRATULERER MED DAGEN på forhånd!

Nyte dagene i varmen og hjertet og kjærlighetene og vannet og sanden...

Også god jul da... :-)

God klem fra

Skrevet

Ønsker dere alt godt og lykketil på den store dagen!!! Blir nok helt fantastisk,noe dere lever lenge på!!! God tur og god jul!!:)))

Skrevet

Klart turen kommer til å gå strålende! Tassen koser seg, mamma koser seg og pappa likeså...

Ønsker dere en begivenhetsrik, romantisk og deilig rundreise, med høydepunkt på stranden der dere avlegger ekteskapssløfte!

Nyt alt! Lev sterkt og nå!

Gratulerer i forkant til den store dagen.

Klem klem

Skrevet

GOD TUR OG TIL LYKKE MED DEN STORE DAGEN NESTE LØRDAG!!!!!!!!!

Måtte dette bli deres livs reise!

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...