Gjest Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Er 9 eller 10 dpo idag, og merker veldig godt ømheten/tyngdefornemmelsen i brystene.. Lurer selvsagt fælt om det er en liten spire som har klort seg fast allerede på første forsøk..(!) Skal vel egentlig ikke teste før 25/12, men tror jeg tar en snikprøve allerede imorgen.. Denne ventetiden er så laaang!
Kobra Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Da er vi like langt....jeg og har ikm den 25...har veldig lyst til å teste på julaften eller på lørdag....er jo så spennende dette!!! Symptomer: Øm i hele magen, stikker i ryggen...hmmm....var noe mer men... Lykke til!!!
Gleder ossFØDEKLAR Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 hva betyr dpo? Dager på overtid etter IKM eller dager etter EL? Jeg krysser finge for at du er gravid. Jeg lurer også på jeg skal teste, men jeg er redd jeg blir skuffet igjen. Som vanlig
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 dpo betyr days past ovulation, altså antall dager etter EL. Og ca 14 dpo er IKM, altså ikke kommende mens!
Gleder ossFØDEKLAR Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 Jeg trodde det betydde "dager på overtid". Er det mulig!? Men himmel og hav, du kan jo teste nå! Gud så spennende, jeg krysser fingre. Hvor lenge har du prøvd? Kanskje litt frekt å spørre...
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #6 Skrevet 21. desember 2006 Hei! Jeg er bare i 1 pp, så det er nok for godt til å være sant.. Men håper og tror på verdens beste julepresang! Skal teste imorgen, da er det 3 dager til forventet mens.. Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!!!..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå