Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Neon som vet? Jeg spiser vanligvis en gang for dagen og det er middag i 18 tiden. Vet at jeg burde spise mer siden jeg ammer, men klarer ikke. Hvis jeg noen ganger klarer det så blir det et par hvite rundstykker. Får dårlig samvittighet ovenfor lille gullet for det er dager der jeg ikke spiser noenting. Men det ser ikke ut til å ha noen synlig virkning på henne. Hun er 3,5 måneder og jeg har fremdeles rikelig med melk. Har gått ned 22 kilo på denne tiden
Tsaziki Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Fordi giftstoffer og slaggstoffer som man har lagret i kroppen da vil gå over i melken!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 dersom du går inn for å slanke deg, trener og ikke får i deg nok energi har jeg hørt at avfallstoffene i kroppen din kan gå i melken. Jeg vet ikke om dette er helt riktig, men flere har sagt det så jeg turte ikke trene uten å få i meg nok kalorier etterpå den tiden jeg ammet. Noe annet er det når man går ned atomatisk under ammeperioden. Det er det mange som gjør, det tror jeg nok ikke kan ha noe å si på melken.
2nj♥ Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 Fordi om du får i deg mindre enn 1500 kalorier per dag så frigjøres miljøgifter fra fettvevet. De fleste opplever også at melkeproduksjonen går ned, men det gjelder sikkert ikke deg......
Blomman Skrevet 21. desember 2006 #6 Skrevet 21. desember 2006 Les på ammehjelpen.no Men du må spise mer enn en gang om dagen - det er bedre forbrenningen din og! selv om du går ned nå - tror jeg det ikke blir noe særlig på sikt. Selv om du skulle haange kilo for mye- så er det bedre å bruke tid og legge om kostholdet og trene. Kroppen trenger mat! Lykke til da - prøv å finn noe du liker å spise - eller kjøp energidrikker på apoteket for å få i deg nok pr dag. trøsteklem fra
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #7 Skrevet 21. desember 2006 Må bare si at det hørtes ikke ut som noen god slankekur! Du kommer til å ødelegge forbrenningen din totalt om du bare spiser en gang om dagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå