Maud Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 I dag har jeg bursdag. Storebror gikk av gårde til skolen med store forventninger, for ham skulle det være kos i klasserommet og godteri. Fikk meg til å huske at bursdag rett før jul kan være morsomt... Selv har jeg tatt juleferie. I dag må jeg til byen for å gjøre de siste innkjøpene og det gruer jeg meg til! Liker ikke shopping til vanlig og i hvert fall ikke når det er noe jeg må og det er mange andre som må... Skal heldigvis møte en venninne til lunch, så kommer jeg meg ut av sentrum igjen. I morgen har storebror fri, minstemann skal få gå i barnehagen selv om jeg er hjemme. Storebror og jeg skal lage julepynt sammen og kose oss. Han skal feire jul hos pappa'n sin og jeg gruer meg til jul uten ham. Ønsker alle en fin dag!
Karomamma Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 GRATULERER MED DAGEN!!! Håper du får en fin dag, høres deilig ut med en liten venninnelunchpause på bursdagen
Urtete Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 GRATULERER MED DAGEN!!!!!!!!!!!!!!:-) Jeg liker heller ikke sånn tvangs-shopping..... Pyton! Men deilig når man er ferdig, da!:-) Kan godt forstå at du gruer deg til jul uten største barnet ditt! Det må være vanskelig....., vanskelig å få fram ordentlig julestemning og fred og fryd når en av de aller aller viktigste i livet ikke er sammen med deg... Mange følelser på en gang, kan jeg tenke meg... Forhåpentligvis får han det kjempefint hos pappan sin, og det gjør det kanskje lettere for deg...., selv om det sikkert ikke døyver savnet etter han... Håper du får en fin bursdag! Og kos deg masse med storegutten din i morgen! :-) Stor bursdagsklem og en god trøsteklem fra
Superlis Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 Håper bursdagen din blir superbra!!! Gratulerer så masse!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. desember 2006 #6 Skrevet 21. desember 2006 Hipp hurra og gratulerer med dagen din idag:-))) Ha en koselig kveld! Klem fra
dritgrei hei hei! Skrevet 21. desember 2006 #7 Skrevet 21. desember 2006 Æsj, jeg skjønner godt at du gruer deg til jul uten store gutten din... Men når du har snakket med ham på tlf, og du hører på stemmen hans at han er travelt opptatt med pakker og sjokolade, da kan du slappe av, og kose deg med minstemann.... Gratulerer med dagen kjære deg, håper dagen har vært ok selvom du har vært på shopping, jeg liker det godt jeg, så til neste år kan du sende meg ut med en bunke penger så skal jeg ordne for deg det du ikke orker selv.... hørtes ikke det ut som en fin bursdagspresang? ha en fin ettermiddag og kveld, og feire deg selv med litt flagg og trompet! Klem fra
Maud Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 21. desember 2006 Han får det helt sikkert fint hos pappa'n. Ellers gruer han seg av og til til å dra dit, men nå bare gleder han seg til jul. Det hjelper å vite at han har det bra, men jeg gruer meg allikevel. Det hadde vært verdens fineste bursdagspresang hvis noen kjøpte julegavene for meg :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå