Gå til innhold

Noen som alleredee har begynt m mammaklær?


Mulan - Og to søte trollunger!

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke det ennå, men tror ikke det blir lenge før... buksene strammer ganske greit over magen og er ikke spesielt behagelig...

men føler det er litt tidlig m mammaklær!!!

Det er andre barnet da, så kan vel hende magen strutter ut litt tidligere denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

 

nei, jeg har ikke begynt med det enda, men det er nok like før.

Har nå bare 3 "vanlige" bukser som passer, og de passer kun på formiddagen..... Ingen av dongeri buksene mine går igjen over magen.

Er også mitt andre barn, så jeg tror at "mage" forandringer kan skje litt fortere selv om det ikke er baby magen.

Har også mye veske i kroppen, noen fler som har det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en mammabukse før jeg visste jeg var gravid:p Jeg synes den var så god, hehe! Så jeg går ofte i den for å si det sånn. Har et par dongeribukser jeg kan gå med enda, men har fått mye væske i kroppen og føler jeg har est en del ut!! Men men, det er sånn som skjer med alle=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har såvidit begynt ja, orker ikke trange klær.. hehe har ei bukse som jeg bruker, også kjøpte jeg et skjørt og en genser til julestasen;) ellers så går jeg med joggebukser, olabuksene passer ikke lengre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også nr 2 og har innmari lyst til å begynne med mammaklær. Endel klær strammer, så jeg er ganske selektiv på hva jeg tar på meg. Problemet mitt er julaften. Har ikke planer om å fortelle det enda og da bør jeg jo gå i vanlige klær.... Hva skal dere gjøre på julaften? Kjøper dere noen mammafinklær til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte mamma klær til finstasen;) nå veit familien min at jeg er gravid og da, og jeg ser feit ut uannsett hva jeg har på meg, så jeg kjøpte mamma klær først som sist.. Mye mer behagelig også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...