Karomamma Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Test deg selv på http://tux.aftenposten.no/testdegselv/test.do?method=retrieve¶meter=13 Jeg er en sparegris, he he....
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 jooo...ble marsipangris jeg da....hehehe men det stemte ikke.jeg digger nemlig lys og greier jeg.hehe
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Julegris jeg;-)) ...........og en heldiggris også synes jeg selv;-))))
dritgrei hei hei! Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 Jeg ble marsipangris.........
phantomet Skrevet 21. desember 2006 #6 Skrevet 21. desember 2006 Da har jeg tatt testen...og ble en Julegris... Hva nå det forteller om meg... *smiler*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. desember 2006 #8 Skrevet 21. desember 2006 Da er vi to julegriser da phantomet;-))) ..............jeg har i tillegg spist en del julegriser.........hihihi.....;-)))
Gla-mor Skrevet 21. desember 2006 #9 Skrevet 21. desember 2006 Julegris, men nesten en marsipangris. Koser meg i jula, med andre ord :-)
♥Snulder Skrevet 22. desember 2006 #11 Skrevet 22. desember 2006 Sto at jeg var en ekte julegris.... men det er ikke helt sant gitt!! Julestemningen setter kun inn et kort øyeblikk på juleaften... under middagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå