Gå til innhold

Hva slags julegris er du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jooo...ble marsipangris jeg da....hehehe

 

men det stemte ikke.jeg digger nemlig lys og greier jeg.hehe

Skrevet

Julegris jeg;-))

 

 

 

...........og en heldiggris også synes jeg selv;-))))

Skrevet

Jeg ble marsipangris.........

Skrevet

Da har jeg tatt testen...og ble en Julegris... Hva nå det forteller om meg... *smiler*

Skrevet

Da er vi to julegriser da phantomet;-)))

 

 

 

 

 

 

 

 

..............jeg har i tillegg spist en del julegriser.........hihihi.....;-)))

 

 

 

 

 

 

 

Skrevet

Julegris, men nesten en marsipangris. Koser meg i jula, med andre ord :-)

Skrevet

Sto at jeg var en ekte julegris.... men det er ikke helt sant gitt!! Julestemningen setter kun inn et kort øyeblikk på juleaften... under middagen!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...