meg og novemberjenta Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Jeg bare lurer på om jeg har nok melk, tulla gulper etter hver gang jeg ammer, og lurer på om det tyder på at hun har fått nok og kanskje litt for mye? Eller kan de gulpe selv om de ikke drikker seg mett?
Fødemaskinen Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Nei, de kan også gulpe når de har svelget mye luft. Da vil lufta presse maten oppover. Gutten min er en supergulper, men legger på seg allikevel. Men han har Kiss, og da er det jo vanlig med mye gulping. Så lenge de legger på seg er det ingen fare.
firemerkersmør Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 Hvis de er for mette spyr de vel, men det ser omtrent likt ut. Gulper ofte hvis de spiser fort
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 tassen min gulper mest når jeg kjenner jeg har mye melk. Men han har et lite raprproblem også....samme hvor mye jeg raper han og samme hvor mye rap som kommer ut så virker det som om det er mere igjen. Men noen ganger renner det ut massevis av melk som ikke er klumpet en gang, da har han vel fått for mye?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå