Havhesten Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 I dag føles hendene så numne og følelsesløse, er dette normalt? Blir litt engstelig da jeg aldri har opplevd dette før. Har ellers ikke vann i kroppen. håper noen tar seg tid til å svare:-)
SpongeBob Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Du får dårligere blodomløp mot slutten, spesielt siden blodvolumet er ekstra høyt kan det gi slike utslag. Mange får jo også carpal tunnel-problemer (senebetennelse) i håndleddene, som hos noen kjennes slik. Og så kan det skyldes at du har fått større pupper slik at BH-stroppene henger tungt på skuldrene og kutter litt i blod- og nervebaner - det har i alle fall jeg vært plaget med. Det bør gå over snart - du har jo ikke lenge igjen:)
Catilina Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 Har ikke opplevd å miste følelsene i hendene,men i beina derimot.Når jeg går så føles det ut som om de "dovner" og jeg kommer til å deise ned i bakken hvert øyeblikk.hehe..Litt ekkelt noen ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå