Gå til innhold

Jeg er sååå glad i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk til anskaffelse av babysafe i går, for gutten er over alt i senga om natten, og vil jo ikke sove på magen!!! Så etter ca 3 timer gjennomsnittlig med søvn den siste måneden, og alle tenkelige tiltak utprøvd, fikk vi endelig nesten 6 timer med søvn i natt.

Lillemann hadde en våkenperiode på bare 2 timer, der han sutra litt fordi han ikke kunne turne villmann som han pleier, men han sovna så godt etterpå... Og når han våkna i morres var han smørblid!!!

Håper våkentiden vil avta etter hvert når han vender seg til posen:)

Måtte bare si det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så deilig!

Hadde nesten samme opplevelse for ei uke siden, snuppa begynte for to uker siden å våkne opp to ganger om natta(luksusproblem... ja, men klarer ikke sove på dagtid), og akkurat den dagen jeg tenkte at jeg snart gikk i bakken, begynte hun å sove fra 21-7! Så deilig...

Skrevet

hva er og hvordan funker babysafe?og hvor får jeg kjøpt det?alt for å få sove LITT om nattan nå..

Skrevet

Dette lurer jeg også på om jeg skal prøve.

Hadde forresten en opplevelse i natt, vi hadde vært borte og gutten vår lå i en voksipose oppi bagen, da sov han også lenge og vi kunne frakte han i den hjem uten at han våknet. Tror de sover godt litt "innpakket", selv om de er ganske store.

Skrevet

Babysafe er en "pysjpose" man kler på babyen, oså fester man en reim under madrassen, så h*n ikke klarer å snu seg rundt, eller sparke av seg dyna... Jeg syntes det virka drastisk å måtte spenne fast lillegutt, men i nøden spiser fanden fluer sier man jo ;)

Skrevet

de har slike soveposer til babyer på babyshop, barnas hus, fru lyng....koster fra 400-600nok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...