Gå til innhold

Apropos fin dag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Moderen ønsket oss alle en deilig dag uten stress og det må jeg bare si at jeg er med på!!!

Jeg skulle ønske jeg kunne hjelpe dere travle - med julekort, printerreparasjon, husvask, julepynt, nisseluesøm, stryke-på-panna-til-syk-mamma eller hva som helst!!! Dessverre så har jeg jo den dumme jobben da....

Dere er i tankene mine! Jeg vet at dere vet at det ikke måååå være perfekt for å bli koselig, så da så :)

Her skal det bli en deilig dag. Siste jobbinnsats og så julegløgg i ettermiddag. Jeg skal hente en DIGER juletine med fenalår og greier som jeg har fått i gave - kjempeoverraskelse som jeg ble så glad for!! Så skal lillesnuppefrøkna hentes i barnehagen sammen med parkdresser, votter, reiseseng og diverse. I kveld skal vi pakke bilen og så.... JULEFERIE på Sørlandet!!!!!

Håper det blir litt tid til å dibbe idag også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg stressa i natt jeg,hehe.men etter et lite syteutbrudd her inne,roa jeg meg.så nå tar jeg vanlig rydding i dag + shopping,spilling,og div.så tørker jeg støv og vasker vinduer,og henger opp gardiner i mårra.starter pyntinga også.

feilen med meg er at jeg har så mye å gjøre at jeg ikke får starta..surrer bare rundt,hehe.

i år skal jeg prøve å være ferdig tidlig...men.....=)

kos deg i dag da.skal ha gløgg senere jeg.bare måå ha det

Skrevet

Måtte du få en knallbra jul!!!! kos og klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...